Abiturienttien vanhempainilta

3. ja 4. vuoden opiskelijoiden vanhempainilta järjestetään keskiviikkona 8.11. klo 18 alkaen Pirkkalan yhteislukiolla. Aiheena mm. jatko-opinnot.

Penkkarit

Abiturientit juhlistavat koulutyön päättymistä ja lukulomalle jäämistä torstaina 8. helmikuuta.

Wanhojen tanssit

Wanhat tanssivat perjantaina 9. helmikuuta klo 18 alkaen Pirkkalan liikunta- ja vapaa-aikakeskuksella. Tilaisuuteen pääsee vain näyttämällä kutsua.

Silmun esittelykierros yseille

Haluatko tulla tutustumaan Pirkkalan yhteislukioon? Tämän talven viimeinen esittelykierros Silmussa järjestetään keskiviikkona 14.2.2024 klo 12-13. Jos haluat osallistua, ole yhteydessä omaan opinto-ohjaajaasi!

Toisen vuoden opiskelijoiden vanhempainilta

Tervetuloa kakkosten vanhempainiltaan! Vanhempainilta järjestetään Pirkkalan yhteislukio Silmussa keskiviikkona 10.4.2024 klo 18 alkaen. Aiheena yo-kirjoitukset.

Lukion teemailtapäivä

Vappuaattona Silmussa järjestetään hyvinvointi-iltapäivä, jonka ohjelmaan kuuluvat erilaiset hyvinvointia lisäävät pajat (pelejä, neulontaa, värityskuvia, tanssia, musiikkia) sekä iltapäivän kruunaava opet vs. opiskelijat ottelu vielä salaisena pidetyssä lajissa.

Kevään yo-kokeiden tulokset saapuvat ti 14.5.

Kevään ylioppilaskokeiden tulokset lähetetään lukioille tiistaina 14.5., jolloin yo-kokelaat näkevät lopulliset pisteensä Wilmasta. Ke 15.5. alkaen yo-kokelaat pääsevät katsomaan yo-kokeitaan ja sensoreiden merkintöjä Opintopolun kautta. Silmun kevään ylioppilasjuhla järjestetään lauantaina […]

Kevään ylioppilasjuhla

Keväällä valmistuvat ylioppilaat lakitetaan lukiolla lauantaina 1.6.2024 klo 11. Kukin ylioppilas voi kutsua juhlaan neljä vierasta. YO-juhlaan on kutsuttu myös Pirkkalan yhteislukion ensimmäiset riemuylioppilaat, jotka ovat valmistuneet lukiostamme 50 vuotta sitten keväällä 1974. He ovat samalla Pirkkalan yhteislukion ensimmäiset ylioppilaat.