Ykkösten vanhempainilta

Urheilutie 11, 33960 Pirkkala Urheilutie 11, 33960 Pirkkala, Finland

Ensimmäisen vuoden opiskelijoiden vanhempainilta järjestetään lukiolla keskiviikkona 7.10. Paikalla ovat rehtori sekä ryhmänohjaajat. Vanhemmat ja huoltajat kokoontuvat suoraan luokkatiloihin ryhmänohjaajien opastuksella.  Vanhempainilta alkaa porrastetusti seuraavan aikataulun mukaan: 20A klo 18 luokassa 209 20B klo 18.15 luokassa 210 20C klo 18.30 luokassa 206 Huoltajamäärää on rajoitettu siten, että kutakin opiskelijaa kohden voi saapua paikalle yksi huoltaja.

Kevään 2021 ylioppilasjuhla

Kevään ylioppilaat lakitetaan Pirkkalan yhteislukiolla lauantaina 5.6. klo 11 alkaen. Vierasmäärää on rajoitettu ja  on ohjeistettu saapumaan porrastetusti seuraavasti: klo 10.30 18A:n ja 18T:n opiskelijoiden vieraat klo 10.40 18B:n opiskelijoiden vieraat klo 10.50 18C:n ja 18D/17D:n opiskelijoiden vieraat On erittäin tärkeää, että juhlaan saavutaan kirurginen maski kasvoilla ja porrastaen ohjeistamamme aikataulun mukaan. Opettajat ohjaavat vieraat istumapaikoille. […]

Pirkkalan yhteislukion esittelyilta Teamsissa

Koronavirusepidemian vuoksi esittelyilta pidetään tänä vuonna etäyhteyden välityksellä Teamsissa. Voit liittyä Teams-kokoukseen klikkaamalla alla olevaa linkkiä: Liity kokoukseen Tietokoneella voit liittyä kokoukseen ilman erillisen sovelluksen lataamista. Älypuhelimella osallistumista varten tarvitset erillisen Teams-sovelluksen, jonka voit ladata puhelimeesi ilmaiseksi puhelimesi sovelluskaupasta.

Abiturienttien vanhempainilta

3. ja 4. vuoden opiskelijoiden vanhempainilta järjestetään keskiviikkona 8.11. klo 18 alkaen Pirkkalan yhteislukiolla. Aiheena mm. jatko-opinnot.

Penkkarit

Abiturientit juhlistavat koulutyön päättymistä ja lukulomalle jäämistä torstaina 8. helmikuuta.

Wanhojen tanssit

Wanhat tanssivat perjantaina 9. helmikuuta klo 18 alkaen Pirkkalan liikunta- ja vapaa-aikakeskuksella. Tilaisuuteen pääsee vain näyttämällä kutsua.

Silmun esittelykierros yseille

Haluatko tulla tutustumaan Pirkkalan yhteislukioon? Tämän talven viimeinen esittelykierros Silmussa järjestetään keskiviikkona 14.2.2024 klo 12-13. Jos haluat osallistua, ole yhteydessä omaan opinto-ohjaajaasi!

Toisen vuoden opiskelijoiden vanhempainilta

Tervetuloa kakkosten vanhempainiltaan! Vanhempainilta järjestetään Pirkkalan yhteislukio Silmussa keskiviikkona 10.4.2024 klo 18 alkaen. Aiheena yo-kirjoitukset.

Lukion teemailtapäivä

Vappuaattona Silmussa järjestetään hyvinvointi-iltapäivä, jonka ohjelmaan kuuluvat erilaiset hyvinvointia lisäävät pajat (pelejä, neulontaa, värityskuvia, tanssia, musiikkia) sekä iltapäivän kruunaava opet vs. opiskelijat ottelu vielä salaisena pidetyssä lajissa.